Meist

Royal Cellari toodete puhul peame kõige olulisemaks nende omanäolisust. Tavaliste jookide jaoks on elu liiga lühike, peaksime alati kogema uusi jooke ning seeläbi avastama uusi ja huvitavaid maitse- ja lõhnakogemusi.

Ühel südasuvisel grilliõhtul sõpradega vanemate maakodus keset maalilist Lõuna- Eesti järvedega maastikku, nautides oivalist grillitud veise sisefileed õhtuse, päikeseloojangu taustal, tekkis tahtmatult arusaam, et idüllist oleks nagu midagi puudu – muidugi hea naps –  aga milline: kas suurepärane vein maitsva toidu kõrvale või lõõgastav viski, konjak aromaatse kohvi juurde hilisõhtuse koosviibimise käigus.

„See, kellel on tarmu tarbida erinevaid napse mõõdukalt, saab hingelise naudingu ning leiab oma tervisele uue, kaua otsitud kaaslase“, vasardas mul peas kuskilt kuuldud mõttetera, mis hetkelise mõttesähvatusena tõi silme ette hämara keldri iidses rüütlilossis – Royal Cellar – nagu iseenesest tuli huulile tulevase kaubamärgi nimekujund.

See mälestusväärne suveõhtu jääb tähistama kaubamärgi „Royal Cellar“ sündi. Sageli inimene vajab midagi, mille ümber suhelda, miski peab meid liitma: kas tee või kohv, toit või drink, kas ühised huvid või mured“. Erinevate suhtlemisrituaalidega tutvumine on vajalikud inimese normaalse arengu seisukohalt. Viisakus ja sõbralikkus on igasuguse suhtluse eelduseks. Need mõtted võivad tunduda primitiivseina, kuid juurdepääs lihtsale loogilisele on elus kõige keerulisem.

Need mõtteterad võtavad lühidalt ja tabavalt kokku „Royal Cellar“ kaubamärgi idee pakkuda lisaks väga kvaliteetsele kange ja lahja alkoholisisaldusega napsivalikule ka parimaid näidiseid mittealkohoolsete jookide valikus ning pakutava  tarbimiskultuuri ja traditsioonide tutvustust erinevatest maailmanurkadest, sest joovastavate jookide valmistamise oskus inimühiskonnas on enam kui 10.000 aastat vana. Alates nendest kaugetest aegadest  on teatud sündmuste või tegevuste, nagu näiteks edukas jahil käik või rahulepingu sõlmimine vaenupoolte vahel, kinnituseks ja tähistuse rituaalide puhul olnud tähtis koht ka mõnel lõõgastaval joogil.

Rasmus Uusküla

CEO

Rasmus Uusküla

CEO, Partner

Jälgi Instagramis

rasmus@royalcellar.ee